AVG

vv Maastricht West hecht zeer veel waarde aan de privacy van personen.
Naar aanleiding van de Algemene Verordening Gegevensbescherming, ingegaan op 25 mei 2018, zijn we extra kritisch gaan kijken naar de persoonlijke gegevens die wij beheren en verwerken en de bijbehorende processen. Dit heeft onder andere geleid tot een aantal aanpassingen in processen binnen onze club. Zo krijgen kaderleden (bijv. trainers en teamleiders) minder gegevens dan voorheen. Men ontvangt enkel nog die informatie die strikt noodzakelijk is om een team goed te kunnen begeleiden en informeren.

Via de volgende weblink kunt u de Privacyverklaring van vv Maastricht West lezen.

vv Maastricht West verstrekt nooit en te nimmer persoonlijke gegevens van leden en relaties aan derde partijen (zoals bijvoorbeeld sponsoren) zonder dat hiervoor toestemming is verkregen van de betreffende persoon in kwestie.

Leden (of hun ouders) die er de voorkeur aan geven om niet met naam en (pas)foto op de de teampagina vermeld te staan, kunnen geanonimiseerd worden. Bezoekers van de website zullen deze leden dan niet met naam en foto aantreffen op de website.
Staat uw naam en/of foto (of van uw kind) nog van vóór 25 mei 2018 op onze website gepubliceerd - denk bijvoorbeeld aan een wedstrijdverslag - en wenst u dat deze alsnog verwijderd wordt? Meld dit dan bij de vereniging via onderstaand e-mail adres. Wij zullen er dan voor zorgen dat de betreffende informatie zo snel als mogelijk, doch uiterlijk binnen 4 weken, van de website verwijderd zal worden.

Ook bij overige vragen of opmerkingen aangaande dit onderwerp kunt u uw vraag sturen naar:

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!