Wasprotocol

WASPROTOCOL VV MAASTRICHT-WEST
Doel: Het waarborgen van schone en hygiënische voetbalkleding voor alle spelers van de voetbalclub.

1. De spullen kunnen wekelijks worden afgehaald en terug ingeleverd in het materiaalhok bij de voetbalclub. Afstemming dient te gebeuren met Jolanda.

2. Teams zijn verantwoordelijk voor het inleveren van hun ongewassen voetbalkleding op de aangewezen dagen, afhankelijk van het speelschema:
o Zaterdag teams: gebruikte spullen inleveren op zaterdag vóór 15:00 uur. Als dit niet lukt, wordt de materiaalbeheerder doorgegeven dat de spullen vóór maandag 18:00 uur worden ingeleverd.
o Zondag teams: gebruikte spullen inleveren op zondag voor 17 uur.
 Teams dienen hun voetbalkleding compleet en in één tas aan te leveren.

3. De voetbalclub zal de kleding op maandag en dinsdag wassen. Het wassen van de kleding wordt uitgevoerd door de club.

4. Eventuele extra wedstrijden buiten het reguliere speelschema moeten vooraf worden gemeld Jolanda, de verantwoordelijke persoon voor het wassen van de kleding.

5. Spelers dienen regelmatig hun kleding te controleren op eventuele schade (bijvoorbeeld gescheurde naden, kapotte ritsen). Als er schade wordt geconstateerd, dient dit zo spoedig mogelijk te worden gemeld bij Jolanda.

6. Het is niet toegestaan om persoonlijke voorwerpen (zoals horloges, sieraden, etc.) in de zakken van de voetbalkleding achter te laten tijdens het wassen.

7. Bij verlies of beschadiging van voetbalkleding, dient dit direct te worden gemeld bij Jolanda. De speler kan in sommige gevallen verantwoordelijk worden gesteld voor vervanging of reparatie.

8. Als teams hun voetbalkleding na meerdere herinneringen niet tijdig inleveren, kan dit gevolgen hebben voor hun deelname aan trainingen en wedstrijden.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!